Asszisztencia jellegű feladataival cégvezetőként nehezen küzd meg? Jó lenne egy asszisztens, de nem akar külön munkavállalót alkalmazni? Elviszik a háttérfeladatok az idejét, nem tud munkájára koncentrálni?

Ez esetben, virtuális asszisztencia szolgáltatásom pont Önnek szól!

Virtuális asszisztencia

Sokszor találkozom azzal, hogy cégvezetők saját maguk látják el az asszisztencia jellegű feladatokat is, ami elveszi idejüket az érdemi munkától. Egyetért velem ebben? Talán Ön is éppen ebben a cipőben jár? Sokszor gondolt már rá, hogy szüksége lenne asszisztensre, de elvetette a gondolatot, mert bonyolult lenne, helyigényes és sok pénzbe is kerül egy alkalmazott? A modern technika lehetővé tette, hogy ma már virtuális asszisztensek lássák el ezeket a feladatokat, vállalkozóként.

Optimális megoldás a virtuális asszisztencia minden olyan cégvezetőnek, aki nem akar, nem tud valamilyen okból asszisztenst alkalmazni. Jómagam végzett és gyakorlott virtuális asszisztens vagyok, egyéni vállalkozó, 4 éve támogatok vállalkozásokat. Saját irodámból, saját eszközeimmel dolgozom, rendelkezem minden feltétellel, ami a gördülékeny feladatellátáshoz szükséges. Több számítógépes és felhőalapú szoftvert is ismerek, több területről (pl.: MiniCRM, NEXON, Salesautpilot, Google workspace, WordPress) és nagyon könnyen sajátítok el újakat is. Magas szinten kezelem az Office programokat is.

Virtuális asszisztencia szolgáltatásommal leveszem a gondokat a válláról, nem kell a jövőben az asszisztensi feladatokat is ellátnia, több ideje marad vállalkozása fejlesztésére.

Virtuális asszisztensként miben tudok segíteni?

  • Social media felületek kezelése
  • Honlap kezelése
  • Számlázás
  • Könyvelés előkészítése, kapcsolattartás könyvelővel
  • Árajánlatok, szerződések készítése
  • Telefonos, e-mailes kapcsolattartás ügyfeleivel, szolgáltatókkal
  • Általános asszisztencia, ügyintézés
  • HR asszisztencia, humán erőforrás feladatok
  • Különböző számítógépes vagy felhőalapú szoftverek használata

Olvasson rólam és hivatásomról itt: Rólam

Nézze meg szakmai hátteremet itt: Nagy Krisztina – LinkedIN

Bízza rám adminisztratív feladatait, több ideje marad vállalkozása építésére, fejlesztésére, miközben a háttérben én is segítem azzal, hogy időben végrehajtom a feladatokat, betartom a határidőket, kapcsolatot tartok az ügyfelekkel telefonon és e-mailben, rendszerezek, kézben tartom az irodai teendőket. Önnek nem kell hétvégén az adminisztrációval foglalkozni, mert van, aki ezt elvégzi Ön helyett.

Keressen elérhetőségeimen ! Szívesen állok rendelkezésére.