A HR adminisztráció sok időt és energiát emészthet fel, ezért jó, ha van valaki, aki ezt kezeli, nem azoknak kell foglalkozniuk ezzel a feladattal, akiknek más lenne a dolguk. A HR adminisztrációs feladat, ha nem olyan kezeli, akit érdekel, akinek ez fontos, mostoha gyerekké válhat és háttérbe szorul.
Ilyen feladat lehet az önéletrajzok rendszerezése, a facebook jelentkezések megválaszolása, vagy akár az adatbázisok kezelése. Időnként vagy rendszeresen szükség lehet kimutatásokra is. A teljesség igénye nélkül, az alábbi HR adminisztrációs feladatok merülhetnek fel vállalkozása életében:

Céges facebook oldal kezelése

Rendezvényekkel kapcsolatos adminisztráció elkészítése, nyomon követése (ajánlatkérések, megrendelések, teljesítés igazolások, stb)

Tanfolyamokkal, tréningekkel kapcsolatos adminisztráció elkészítése és nyomon követése (ajánlatkérések, megrendelések, teljesítés igazolások, stb)

Adatbázisok kezelése

Rendszeres vagy ad hoc riportok készítése

Gondolta volna, hogy a HR adminisztráció ilyen sokrétű lehet? Ha igazak Önre a fentiek és érzi, hogy ez a feladat nincs jó kezekben, keressen elérhetőségeimen a Kapcsolat menüpontban