A jelen szerződés (a továbbiakban: ÁSZF) rendelkezései irányadók
  • Nagy Krisztina e.v. (székhely: 2800 Tatabánya, Jegenye utca 35.; adószáma: 69894451-1-31 továbbiakban Vállalkozó
  • a workshopon ténylegesen részt vevő természetes személy vagy személyek, továbbiakban együtt Résztvevő
  • valamint – ha a Résztvevőtől eltérő – a workshopot megrendelő és annak költségeit viselő személy, továbbiakban Költségviselő
a továbbiakban együtt, mint Felek online tanácsadás szabályozásának tárgyában. A Felek közötti minden szerződéses feltételt jelen ÁSZF szabályoz, a Felek közötti egyedi szerződés a munkavallaloijog.hu oldalon kitöltött és Vállalkozó részére eljuttatott jelentkezési lap elküldését követő elektronikus válaszlevél a Résztvevő e-mail címére eljuttatásával jön létre. A Résztvevő a jelentkezés beküldésével elismeri, hogy elolvasta és elfogadta az ÁSZF-et. A SZERZŐDÉS TÁRGYA: A Vállalkozó online workshopot tart. A SZERZŐDÉS RÉSZLETEI: Az online workshop a meghirdetett időpontban kerül megrendezésre. Amennyiben bármely foglalkozás a Vállalkozó hibájából marad el, köteles új időpontot ajánlani. Amennyiben Felek nem tudnak új időpontot egyeztetni, úgy a részvételi díj visszajár. A workshop speciális feltételei:
  • minimálisan 2 fő jelentkezése estén kerül megtartásra
  • amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a 2 főt, úgy az egyedüli jelentkezőnek új időpont kerül felajánlásra
  • amennyiben új időpontot Felek nem tudnak egyeztetni, úgy a részvételi díj visszajár
A TANÁCSADÁS DÍJA, FIZETÉS, SZÁMLÁZÁS: A Résztvevő az őt terhelő díjat köteles megfizetni a Vállalkozó részére. A workshop díja:
  • 19.000 Ft/alkalom
A díjat a számla kiállítását követő 8 napon belül, de legkésőbb a workshop esedékessége előtt egy nappal kell megfizetni a Vállalkozó 10205000-05071999-00000000 számú bankszámlájára. A workshopról kiállítandó számla a Költségviselő nevére, vagy a Költségviselő által az jelentkezéskor megjelölt más személy nevére kerül kiállítása. ELÁLLÁS ONLINE JELENTKEZÉS ESETÉN: Online jelentkezés esetén, amennyiben a Résztvevő szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személynek (a továbbiakban: Fogyasztónak) minősül, a Fogyasztó indokolás nélkül jogosult elállni a szerződéstől, illetve felmondani a szerződéskötést követő 14 napon belül a Vállalkozó részére postai vagy elektronikus úton küldött erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján. Ez esetben a Vállalkozó köteles a megfizetett részvételi díjat 14 napon belül teljes egészében visszafizetni, mely az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módon történik. Amennyiben a szerződéskötés és a tanácsadás időpontja között kevesebb mint 14 nap volt hátra és a Vállalkozó a Fogyasztó kifejezett kérésére biztosította a részvételt a képzési, tanfolyami időponton, a Fogyasztó kizárólag a részvételi díj arányos részének visszatérítésére jogosult. BIZALMASSÁG: Felek a szerződésben foglaltakat bizalmasan kezelik, és nem hasznosítanak a tanácsadás során tudomásukra jutott bizalmas üzleti információt. ADATKEZELÉS: Az adatkezelés részletes szabályait a Vállalkozó adatkezelési szabályzata tartalmazza. A Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy a személyi adatokat – a törvényben meghatározott kivételektől eltekintve – harmadik személy számára csak a Résztvevő írásbeli hozzájárulásával adja ki. EGYÜTTMŰKÖDÉS, PANASZKEZELÉS: A Résztvevő észrevételeit, panaszait a Vállalkozónál telefonon, e-mailben az alábbi elérhetőségeken jelezheti: Tel/Mail: +36 70 374 8775 nagy.krisztina@munkavallaloijog.hu A panaszokat a Vállalkozó kivizsgálja és törekszik annak rendezésére, kijavítására. Felek megállapodnak, hogy vitás kérdések tisztázásában együttműködnek. HATÁLY: Az ÁSZF 2021. március 4-től hatályos. Az ÁSZF módosítása a már megrendelt tanácsadási tevékenységre nem hat ki, azok az jelentkezés időpontjában hatályos ÁSZF rendelkezései szerint teljesítendők. 2021.03.04